نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

هویت، قطعه گم‌شده منچستریونایتد

  • کد خبر: ۱۸۶۰۸۰
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰
هویت، قطعه گم‌شده منچستریونایتد
روز‌های سیاه شیاطین سرخ و تنهاخ چه زمانی به پایان می‌رسد؟

شهرآرانیوز، به‌تازگی ابررایانه بتینگ‌اکسپرت، الگوریتمش را پس از نتایج هفته گذشته لیگ‌برتر فوتبال انگلیس دوباره اجرا کرد تا جدول نهایی لیگ‌برتر را در پایان سال پیش‌بینی کند. این ابررایانه ۱۰۰ هزاربار فصل لیگ‌برتر را با درنظرگرفتن همه نتایج مسابقات فصل گذشته، پیش‌فصل و فرم فعلی شبیه‌سازی کرده است.

جالب اینجاست که با وجود برد اخیر یونایتد مقابل برنلی، آن‌ها در پیش‌بینی مجازی از رتبه پنجم به ششم سقوط کرده‌اند. منچستری‌ها این فصل حال‌وروز خوبی ندارند و با وجود برد در دیدار گذشته، تا اینجا با ۹ امتیاز از شش بازی، در رتبه نهم جدول قرار دارند. شیاطین سرخ در این فصل به‌روشنی هویت و سبک بازی‌شان را فراموش کرده‌اند و اریک تنهاخ، سرمربی هلندی آن‌ها، نتوانسته است گذشته نبوغ‌آمیزش در آژاکس را تکرار کند.

گام‌های لرزان منچستر برابر حریف معمولی

نام برنلی قبلا مترادفی برای فوتبال دفاعی و زشت بود؛ تیمی که با دفاع اتوبوسی برابر بزرگان، آن‌ها را به دردسر می‌انداخت؛ اما در بازی گذشته‌شان برابر منچستریونایتد همه‌چیز شکلی عجیب به خود گرفته بود. در واقع برنلی فوتبال جذاب و تماشاگرپسند را ارائه می‌کرد و در طرف مقابل، یونایتد که همیشه به بازی‌های هجومی و درخشان شهرت داشت، به فوتبال دفاعی رو آورده بود.

شیاطین سرخ در خانه برنلی فقط ۳۸ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت که کمترین میزان مالکیت بین چهار تیمی بود که در این فصل به این ورزشگاه آمده بودند. بازیکنان برنلی همچنین ۶۴۷ پاس دادند که بیش از همه بازی‌های قبلی‌شان در لیگ‌برتر بوده و یونایتد فقط ۴۰۰ پاس داده است. مالکیت همیشه کلید پیروزی نیست، اما میزان کم دراختیارداشتن توپ برای یونایتد نگران‌کننده است. در بازه‌ای پنج‌دقیقه‌ای در نیمه دوم، آن‌ها فقط ۱۰ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند. همچنین، زمانی که از عقب دفاع می‌کردند، بسیار کند بودند و به غیر از گل، ضدحملات مؤثر کمی داشتند.

فوتبال هجومی، خواسته طرف‌داران از مرد هلندی

باتوجه‌به اینکه یونایتد در پنج بازی قبلی‌اش چهارده گل دریافت کرده بود، تنهاخ پس از پیروزی ۱ بر ۰ تیمش برابر برنلی، از بازیکنانش به‌دلیل نظم و انضباط دفاعی و همچنین کلین‌شیتی که ثبت کردند، قدردانی کرد. باوجوداین، چنین نتایجی بین طرف‌داران این تیم آن‌چنان دل‌چسب نیست.

آن‌ها در دوران باشکوه شیاطین سرخ عادت داشتند که از تیمشان پس از نمایش‌های هجومی فوق‌العاده و به‌دست‌آوردن پیروزی‌های پرگل تقدیر کنند، نه یک برد نزدیک برابر تیمی که یکی از کاندیدا‌های احتمالی سقوط به دسته پایین‌تر است. هواداران یونایتد به‌دلیل قدرت دفاعی به این تیم علاقه‌مند نشدند، بلکه آن‌ها تحت‌تأثیر فوتبال هیجان‌انگیز تیم‌های سرالکس فرگوسن در دهه ۱۹۹۰ و قدرت ستاره‌های هجومی مانند وین رونی و کریستیانو رونالدو در دهه ۲۰۰۰ قرار گرفتند.

تنهاخ در حسرت روز‌های خوش آژاکس

تنهاخ بیشتر به‌دلیل تعهدش به فوتبال تهاجمی با آژاکس، به‌وسیله یونایتد استخدام شد. او در اولین فصل کاملش به‌عنوان سرمربی غول آمستردام در فصل ۱۹-۲۰۱۸، توانست یکی از داستان‌های نفس‌گیر سال‌های گذشته لیگ قهرمانان اروپا را با آژاکس رقم بزند. تیم او، رئال‌مادرید را در سانتیاگوبرنابئو با نتیجه ۴ بر ۱ شکست داد و در یک‌چهارم نهایی هم توانست رونالدو و یوونتوس را مغلوب کند. تماشای نمایش آژاکس در لیگ هلند نیز لذت‌بخش بود. آن آمار خیره‌کننده سرمربی هلندی اصلا قابل قیاس با عملکردش در جمع شیاطین سرخ نیست. یونایتدی‌ها فصل گذشته سوم شدند، اما فقط ۵۸ گل در لیگ‌برتر به ثمر رساندند.

این آمار در این فصل بدتر هم شده است و شاگردان تنهاخ در شش بازی لیگ فقط شش گل به ثمر رسانده‌اند و یازده‌بار هم دروازه‌شان را بازشده دیدند. تنهاخ از فصل پیش و پس از حضورش در اولدترافورد توانسته است بازیکنانی در سطح جهانی مانند کاسمیرو و همچنین ستاره‌های جوانی مثل میسون مونت و آنتونی را بخرد. با چنین هزینه‌هایی، طرف‌داران و مدیران تیم به‌هیچ‌عنوان ارائه نمایش دفاعی و نتایج ضعیف را نمی‌پذیرند و مرد هلندی باید زودتر تیمش را دگرگون کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->